Macklemore & Ryan Lewis & Wanz - Thrift Shop

[Macklemore:]
Wha, wha, wha, wha, wha, wha, wha, wha, wha...

[Wanzz:]
I`m gonna pop some tags
Only got $20 in my pocket
I-I-I`m huntin` lookin` for a come-up
This is f*(king awesome

[Macklemore:]
Now,
Walk into the club like what up I got a big cock
I`m so pumped I bought some shit from a thrift shop
Ice and the fringe are so damn frosty
The people like damn thats a cold ass honky
Rollin` in hella deep headed to the mezzanine
Dressed in all pink `cept my gator shoes those are green draped in a leopard mink girls standin` next to me
Probably shoulda washed this it smells like R. Kelly`s sheets
Pissssssssss
But shit it was 99 cents
If I get coppin` it washin` it
Bout to go and get some compliments passin` off in those moccasins
Someone else has been walkin` in but me and grungie f*(k `em in
I am stuffed in your closet and
Savin my money and I`m hella happy thats a bargain b|t(h
I`ma take your grandpa style, I`ma take your grandpa style
No for real, ask your grandpa can I have his hand-me-downs
Velour jumpsuit and some house slippers doukie brown leather jacket that I found diggin`
They had a broken keyboard, I bought a broken keyboard
I bought a ski blanket, then I bought a kneeboard
Hello hello my ace man my mellow
John Wayne ain`t got nothin` on my fringe game
Hello!
I can take some pro wings make `em cool sell those
The sneaker heads will be like
Awww he got the velcro`s

[Wanz:]
I`m gonna pop some tags
Only got $20 in my pocket
I-I-I`m huntin` lookin` for a come-up
This is f*(king awesome
I`m gonna pop some tags
Only got $20 in my pocket
I-I-I`m huntin` lookin` for a come-up
This is f*(king awesome

[Macklemore:]
Whatcha know `bout rockin` the wolf on your noggin
Whatcha knowin` about wearin` a fur fox skin
I`m diggin`, I`m diggin`, I`m searchin` right through that luggage
One man`s trash that`s another man`s come-up
Thank ya grand dad for donating that plaid button
Up shirt `cause right now I`m up in her skirts
I`m at the Goodwill you can find me in the
I`m not I`m not I`m not searchin` in that section
Your Grammy your Auntie your Momma your Mammy
I`ll take those flannel zebra jammies secondhand I rock that mothaf*(ka
They built a onesie with the socks on the mothaf*(ka
I hit the party and they stopped in that mothaf*(ka
They be like oh! That Gucci that`s hella tight. I`m like Yo! thats $50 for a t-shirt
Limited edition let`s do some simple addition $50 for a t-shirt that`s just some ignorant b|t(h shit
I call that getting swindled and pitched shit
I call that getting tricked by a business
That shirts hella dope and that bliss same one on six other people in this club is a hella don`t
Eat game come take a look through my telescope
Tryna get girls with my brand man you hella won`t
Man you hella won`t
(Goodwill! Poppin` tags! Yeah!)

[Wanz:]
I`m gonna pop some tags
Only got $20 in my pocket
I-I-I`m huntin` lookin` for a come-up
This is f*(king awesome
I`ll wear your grand dad`s clothes
I look incredible
I`m in this big ass coat from that thrift shop down the road
I`ll wear your grand dad`s clothes
I look incredible
I`m in this big ass coat from that thrift shop down the road
I`m gonna pop some tags
Only got $20 in my pocket
I-I-I`m huntin` lookin` for a come-up
This is f*(king awesome

[Little Girl:]
Is that your grandma`s coat?
Add this.. ยท Report wrong lyrics

Latest additions

Kiss You by One Direction - and let me kiss you Lyrics. Stronger (What Doesn't Kill You) by Kelly Clarkson - i d come Lyrics. Change Your Life by Little Mix - it all take Lyrics. How Deep Is Your Love by Sean Paul & Kelly Rowland - wanna be your Lyrics. Clown by Emeli Sande - i ll Lyrics. Get Up (Rattle) by Bingo Players & Far East Movement - s up Lyrics. Trouble by Leona Lewis & Childish Gambino - used to Lyrics. Standing In The Dark by Lawson - i m Lyrics. Radioactive by Imagine Dragons - enough to make my system blow Lyrics. Figure 8 by Ellie Goulding - then you take it all away Lyrics. My Life by 50 Cent & Eminem & Adam Levine - maybe i Lyrics. How To Be A Heartbreaker by Marina & The Diamonds - rule number Lyrics. Learn To Love Again by Lawson - and after all our trials Lyrics. Every Day by Eric Prydz - if everyday goes like this Lyrics. Black Widow by Booty Luv - i m gonna be last Lyrics. Drinking From The Bottle by Calvin Harris & Tinie Tempah - yo we live Lyrics. Animal by Conor Maynard - t you Lyrics. Shut Up (And Give Me Whatever You Got) by Amelia Lily - can t you take Lyrics. Not A Saint by Vato Gonzalez & Lethal Bizzle & Donae'o - so imma go hard Lyrics. Suit & Tie by Justin Timberlake & Jay-z - show you Lyrics. Brave by Kelis - it s this way now Lyrics. Ma Cherie by Dj Antoine & The Beat Shakers - all i want is you Lyrics. Don't Stop The Party by Pitbull - i do Lyrics. Fkin' Problems by Asap Rocky & Drake & 2 Chainz & Kendrick Lamar - i love bad b|t(hes that s my f*(kin problem Lyrics. Magnetic Eyes by Matrix & Futurebound & Baby Blue - like wave s come crashing in made whirlpool spin n you lift me out Lyrics.


Lyrics academy

All lyrics are property and copyright of their owners and are strictly for educational purposes only.


Browse Lyrics