Chuckie & Lmfao - Let The Bass Kick In Miami b|t(h

Yo Chuck, bust a move man
I was on my way up here to the studio, ya know what I`m sayin`?
And this brother stop me and axe me,
"Yo, wassup with that brother Chuckie D? He swear he nice"
I said "Yo the brother don`t swear he`s nice, he knows he`s nice"
Ya know what I`m sayin`?
So Chuck, I got a feelin you turnin him into a Public Enemy, man
Now remember that line you was kicking to me
on the way out to LA Lounge in Queens
while we was in the car on our way to the Shop
Well yo, right now kick the bass for them brothers
And let `em know, what goes on
Rolling Stones of the rap game, not braggin`
Lips bigger than Jagger, not saggin`
Spell it backwards, I`ma leave it at that..
That ain`t got nuttin to do with rap
Check the facts, expose those cats
who pose as heroes and take advantage of blacks
Your government`s gangster, so cut the crap
A war goin on so where y`all at?
"Fight the Power" comes great responsibility
`F the Police` but who`s stopping you from killlin me?
Disaster, fiascos over a loop by P.E.
If it`s an I instead of we believin TV
Spittin riches, b|t(hes, and this new thing about snitches
Watch them asses move as the masses switches
System dissed them but barely missed her
My soul intention to save my brothers and sisters!
Hard... (Get up!)
Just, like, that
4x
Yeah, that`s right Chuck, man
That`s what you gotta do
You got to tell `em just, like, that, ya know what I`m sayin?
Cause yo, lemme tell you a lil something man
These brothers runnin around, hard-headed
They get a lil jealous, you know what I`m sayin?
Just like that! You know, they try to bring you down wit `em
But yo, Chuck, you got to tell `em just, like, that
Screamin gangsta twenty years later
Of course endorsed while consciousness faded
New generation believin them fables
"Gangster Boogie" on two turntables
Show no love so it`s easy to hate it
Desecrated while the coroner waited
Any given Sunday, so where y`all rate it?
wit slavery, lynchin, and them drugs infiltrated
I`m like that doll Chuckie, baby
Keep comin back to live, love life like I`m crazy
Keep it movin Rising to the Top
Doug Fresh clean livin you don`t stop
Revolution means change, don`t look at me strange
So I can`t repeat what other rappers be sayin
You don`t stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it`s a beautiful thing
Hard... (Get up!)
Just, like, that
4x
Yeah, that`s right Chuck, man
That`s what you gotta do
You got to tell `em just, like, that, ya know what I`m sayin?
Cause yo, lemme tell you a lil something man
These brothers runnin around, hard-headed
They get a lil jealous, you know what I`m sayin?
Just like that! You know, they try to bring you down wit `em
But yo, Chuck, you got to tell `em just, like, that
So it`s time to leave you a preview
So you too can review what we do
20 years in this business, How You Sell Soul?
Gee whiz, people bear witness
Thank you for lettin us be ourselves
So don`t mind me if I repeat myself
These simple lines be good for your health
To keep them crime rhymes on the shelf
Live love life like you just don`t care
Five thousand leaders never scared
"Bring the Noise," it`s `the moment they feared`
Get up! Still a beautiful idea
Hard... (Get up!)
Just, like, that
4x
Get up! - Throw yo hands in the air
Get up and show no fear!
Get up if y`all really care!
P.E. 20 years, now get up!!
Yeah, that`s right
we Public Enemy #1 in New York
Public Enemy #1 in Philly
Public Enemy #1 in D.C.
Public Enemy #1 in Cleveland, Ohio (we`re harder than you think)
Also we`re Public Enemy #1 in St. Louis
(It`s a beautiful thing) Public Enemy #1 in New Jersey
And bust it, we also Public Enemy #1 in Cincinnatti, (we`re harder than you think)
and Atlanta, even Public Enemy #1 in Chicago
Public Enemy #1 in Detroit
(It`s a beautiful thing) Public Enemy #1 in Oakland,
(We`re harder than you think) Public Enemy #1 in Baltimore
Public Enemy #1 in Miami
Public Enemy #1 in Indiana
Also Public Enemy #1 in L.A. (it`s a beautiful thing... indeed)
Also Public Enemy #1 in Alabama, y`all (we`re harder, than you think)
Public Enemy #1 in Tennesee
Public Enemy #1 in Mississippi
Add this.. ยท Report wrong lyrics

Latest additions

No Superstar by Remady P & r - i`m just like you Lyrics. Beat Again by Jls - i need you Lyrics. 21 Guns by Green Day - and you Lyrics. When Love Takes Over by David Guetta & Kelly Rowland - cause something`s here tonight Lyrics. Hotel Room Service by Pitbull - freak some more but first Lyrics. Evacuate The Dancefloor by Cascada - keep it tight Lyrics. Sweet Dreams by Beyonce Knowles - you`re perfect lullaby Lyrics. I Gotta Feeling by Black Eyed Peas - do it Lyrics. She Came Along by Sharam & Kid Cudi - away walked Lyrics. I Need You Now by Agnes - look at me you see Lyrics. You're Not Alone by Tinchy Stryder - your not alone Lyrics. Broken-hearted Girl by Beyonce Knowles - i don`t wanna to play Lyrics. Bodies by Robbie Williams - what day Lyrics. Bad Boys by Alexandra Burke & Flo Rida - boys are always Lyrics. Dangerous by Cascada - don`t know Lyrics. I'm Not Your Toy by La Roux - you don`t want me Lyrics. Ghosts N Stuff by Deadmau5 & Rob Swire - me up to Lyrics. Want by Natalie Imbruglia - 8217 t Lyrics. Now I'm That Bitch by Livvi Franc - acting like punk Lyrics. Automatic by Tokio Hotel - automatic Lyrics. Straight Through My Heart by Backstreet Boys - my heart Lyrics. I Want To Know What Love Is by Mariah Carey - i wanna feel Lyrics. New York by Paloma Faith - he took Lyrics. If This Is It by Newton Faulkner - had one Lyrics. Falling Down by Space Cowboy - dee down Lyrics.


Lyrics academy

All lyrics are property and copyright of their owners and are strictly for educational purposes only.


Browse Lyrics