Black Eyed Peas - Shut Up

Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut it up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut it up, just shut up, shut up
We try to take it slow
But we`re still losin` control
And we try to make it work
But it still ends up the worst
And I`m crazy for tryin` to be your lady
I think I`m going crazy
Girl, me and you were just fine, you know
We wined and dined
Did them things that couples do when in love, you know
Walks on the beach and stuff, you know
Things that lovers say and do
I love you boo, I love you too
I miss you a lot, I miss you even more
That`s why I flew you out when we was on tour
But then something got out of hand
You start yellin` when I would bring friends
Even though I had legitimate reasons, bull shit
You know I have to make them dividends, bull shit
How could you trust your private eyes girl?
That`s why you don`t believe my lies and quick to say
Shut up, just shut up, shut up
Shut it up, just shut up, shut up
We try to take it slow
But we`re still losin` control
And we try to make it work
But it still ends up the worst
And I`m crazy for tryin` to be your lady
I think I`m going crazy
Why does emotion gotta move so fast?
Love is progress if you could make it last
Why is it that you just lose control
Every time you agree on takin` it slow?
So why does it got to be so damn tough?
`Cause fools in lust could never get enough of love
Showing the love that you be giving
Changing up your living for a loving transition
Girl, it`s a mission tryin` to get you to listen
Two mad at each other has become our tradition
You yell, I yell, everybody yells
Got neighbors across the street sayin`
"Who the hell? What the hell`s going down?"
Too much of the bickering, kill it with the sound and
Shut up, just shut up, shut up
Shut it up, just shut up, shut up
We try to take it slow
But we`re still losin` control
And we try to make it work
But it still ends up the worst
And I`m crazy for tryin` to be your lady
I think I`m going crazy
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut it up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut it up, just shut up, shut up
Girl, our love is dying
Why did you stop trying?
I never been a quitter
But I do deserve better
Believe me, I will do better
Let`s forget the past and start this new plan
Why? `Cause it`s the same old routine
And then next week I hear them scream
Girl, I know you`re tired of the things they say
You`re damn right, `cause I heard them
Lame dame excuses just yesterday
That was a different thing, no it ain`t
That was a different thing, no it ain`t
That was a different thing
It was the same damn thing
Same ass excuses, boy you`re useless, whoa
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut it up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut it up, just shut up, shut up
Stop the talking, baby or I start walking, baby
Stop the talking, baby or I start walking, baby
Stop the talking, baby or I start walking, baby
...
Is that all there is?
Is that all there is?
Is that all there is?
...
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut up, just shut up, shut up
Shut it up, just shut up, shut up
...
Is that all there is?
Is that all there is?
Is that all there is?
Is that all there is?
Add this.. ยท Report wrong lyrics

Latest additions

Hotel by Cassidy & R. Kelly - it s alright Lyrics. These Words by Natasha Bedingfield - there s no other way Lyrics. My Happy Ending by Avril Lavigne - supposed to be Lyrics. It's My Life by No Doubt - don t you forget Lyrics. Hey Mama by Black Eyed Peas - steady rockin all ya lls boulevards Lyrics. Move Ya Body by Nina Sky & Jabba - can ya Lyrics. Suga, Suga by Baby Bash & Frankie J - sugar how you get so fly Lyrics. Burn by Usher - but you know gotta let it go Lyrics. California Dreamin' by Royal Gigolos - bottle can burn Lyrics. Milkshake by Kelis - and they re like it s better than yours Lyrics. Take Me To The Clouds Above by Lmc & U 2 - take me to clouds above Lyrics. Hey Ya by Outkast - what s cooler than bein cool Lyrics. Not In Love by Enrique Iglesias & Kelis - you sexy thing and yeah Lyrics. F..K It (I Don't Want You Back) by Eamon - huh yeah Lyrics. The Reason by Hoobastank - i wish Lyrics. Toxic by Britney Spears - you feel me now Lyrics. Behind Blue Eyes by Limp Bizkit - to be Lyrics. Pump It Up by Danzel - pump it up Lyrics. Let's Get It Started by Black Eyed Peas - runnin Lyrics. We Are by Ana Johnsson - you wash your hands Lyrics. Yeah! by Usher & Ludacris & Lil Jon - i said yeah Lyrics. Trick Me by Kelis - showed you that i loved Lyrics. Superstar by Jamelia - no matter where you are Lyrics. I Don't Wanna Know by Mario Winans & Enya & P Diddy - i can t Lyrics. Left Outside Alone by Anastacia - i need to pray Lyrics.


Lyrics academy

All lyrics are property and copyright of their owners and are strictly for educational purposes only.


Browse Lyrics